wywieranie wpływu na ludzi, konwersja

UWAGA: Jeśli Posiadasz Stronę lub Sklep Internetowy i Chcesz:

  • zwiększyć dochody nie zwiększając liczby odwiedzin
  • zarabiać więcej nie wydając więcej na reklamę
  • sprawić, żeby klienci częściej u Ciebie kupowali
  • sprawić, żeby kupowali więcej i polecali Cię znajomym

To Zapoznaj Się z Tym, Co Dla Ciebie Przygotowałem...

Nawet jeśli prowadzisz małą stronę lub wielki sklep internetowy, to wyjawię Ci sekretne techniki jak wpłynąć na decyzje zakupowe klientów, aby Twój biznes rozwinął prawdziwe skrzydła, a Ty będziesz mógł wreszcie cieszyć się z owoców jakie przyniesie.

dawid szczepaniecNazywam się Dawid Szczepaniec i połowę życia działam w branży marketingowej. Chcę się dzisiaj z Tobą podzielić moim doświadczeniem. Chcę opowiedzieć Ci w jaki sposób zwiększyć dochód z Twojej witryny internetowej bez niepotrzebnej inwestycji w reklamy. Wyciśniemy więcej z Twojej strony tu i teraz. Zmieniając tylko niektóre elementy możesz zwielokrotnić swoje zyski, co zostało udowodnione w wielu przypadkach, w różnych branżach na całym świecie.

W Polsce jestem jedną z nielicznych osób, które przekładają psychologiczne podejście klienta na zwiększenie sprzedaży na stronach www.

Ale zacznijmy od początku...

Moja historia:
Od 15 lat tworzę strony internetowe dla swoich klientów, a także strony dla siebie. W pewnym momencie zacząłem się zastanawiać, dlaczego na jednych stronach ludzie kupują częściej niż na pozostałych, mimo że cena jest zbliżona. Nie dawało mi to spokoju, bo przecież chciałem zarabiać coraz więcej wkładając w to jak najmniej wysiłku. Chciałem tego też dla swoich klientów, żeby zadowoleni z mojego produktu polecali mnie znajomym. Zacząłem studiować zagraniczne strony dotyczące optymalizacji konwersji. Przeczytałem także kilka książek dotyczących wywierania wpływu na ludzi i tak zaczęła się moja pasja tym tematem. W efekcie udało mi się posiąść wiedzę na temat psychologicznych i technicznych sposobów zwiększania sprzedaży, którymi dzisiaj mogę się z Tobą podzielić. I poprowadzić Cię do zwiększenia Twojego biznesu. Po zastosowaniu kilku reguł moje strony zaczęły dużo więcej sprzedawać, a ja przestałem się martwić jak rozkręcić Handel. Zamiast tego mogłem się skupić na stawianiu kolejnych biznesów.

Całe moje doświadczenie i wiedzę zebrałem dla Ciebie w postaci praktycznej książki. "Sztuka manipulacji w Internecie" to pozycja, w której opisałem moje przemyślenia na temat zwiększania konwersji na stronach www i w sklepach internetowych.

Czy manipulacja jest zła? Nie.. Czy manipulacja jest dobra? Nie.. Manipulacja po prostu jest, to Ty nadajasz jej znaczenie, tak samo jak nóż - możesz nim zrobić kanapki lub wbić komuś w plecy.. W manipulacji liczą się intencje!

Z książki "Sztuka manipulacji w Internecie" dowiesz się m.in.:

  • Czy zawsze musisz obniżać cenę, żeby zarabiać więcej? I jak zwiększyć cenę i mieć więcej zamówień?
  • Jak ludzie czytają stronę? Jak zbadać, gdzie klikają?
  • Jak sprawić, żeby klient wolał kupić u Ciebie już teraz, a nie przechodził do konkurencji?
  • Jak sprawić, żeby klient do Ciebie powracał?
  • Jak nie zniechęcać klientów procedurami?
  • Czy kolory mają znaczenie?
  • Jak dobrać zdjęcia na stronę?
  • Jak zostać ekspertem i po co?
  • Jak sprawić, żeby klient kupił właśnie u Ciebie?

Pamiętaj, daję Ci 110% gwarancję, że się nie zawiedziesz, jeśli ani jedna uwaga nie będzie dla Ciebie cenna, to zwrócę Ci 110% wartości książki, którą mi zapłaciłeś.

Już teraz zamów książkę, pobierz darmowy rozdział, albo czytaj dalej tą stronę.

Kupuję książkę Pobieram darmowy rozdział

Zobacz co o książce myślą ci, który już mieli przyjemność ją przeczytać:

Stefan ‘Zwiastun’ Wajda
/ Lider Polskiego Centrum Joomla!, prezes Fundacji PCJ Otwarte Źródła
Jeśli chcesz, żeby Twoja strona lub sklep zaczęły więcej sprzedawać, musisz zastosować się do porad Dawida zaprezentowanych w tym unikalnym poradniku. Moim zdaniem, to nieodzowne źródło wiedzy dla osób związanych z Internetem, kopalnia cennych, a przede wszystkim praktycznych wskazówek na temat wywierania wpływu na Internautów i zwiększania konwersji.

Andrzej Burzyński
/ Coach, autor, mówca,  założyciel instytutu rozwoju osobistego KOAH
Prowadząc stronę internetową wiem, że powinienem stosować się pewnych zasad. W praktyce jednak różnie z tym bywa. Dlatego po przeczytaniu książki Dawida odkryłem, że jest wiele aspektów, na które wcześniej nie zwracałem uwagi. Czas by je wprowadzić! Wiem jednak że olbrzymią część zasad tworzenia strony przyjaznej klientom mam wprowadzone w życie. Nie zastosowanie się do tych reguł może spowodować irytacje, że "nie działa coś, co miało działać". Dlatego polecam książkę, jako praktyczny poradnik, który daje efekty tylko w jednym przypadku:  jednym okiem czytaj książkę - drugim zerkaj na swoją stronę internetową. Wtedy zobaczysz jak bardzo ta wiedza może zmienić Twój biznes na skuteczniejszy.

Mateusz Janik / Przedsiębiorca, pasjonat  e-marketingu, właściciel agencji reklamowej Arial-Media Sztuka manipulacji w Internecie - to pozycja obowiązkowa dla wszystkich, którzy zajmują się tworzeniem stron www lub dopiero planują. Autor dokładnie przeanalizował wszystkie etapy kreacji stron internetowych, opierając się o liczne badania naukowe i doświadczenia, a wszystko przedstawił w przejrzystej formie, co sprawia, że książkę czyta się bardzo przyjemnie i lekko, zawiera same konkrety, przykłady przeplatane zadaniami praktycznymi, dzięki czemu tworzy się interakcja między czytelnikiem, a Dawidem. Serdecznie polecam każdemu, kto ma coś wspólnego z „tworzeniem Internetu".

Jak widzisz po wybranych referencjach - książkę polecają różne osoby, z różnych branż. Jestem przekonany, że i Ty znajdziesz w niej wiele dobrego dla siebie.

Książka zawiera 160 stron skondensowanej wiedzy. Łącznie kilkaset wskazówek jak udoskonalić Twoją stronę, abyś wreszcie zobaczył napływające zamówienia i przeniósł się na wyższy poziom prowadzenia biznesu.

Pierwsza część książki opowiada o technicznych wskazówkach, na jakie musisz zwrócić uwagę, jeśli chcesz, aby Klient poczuł się dobrze na Twojej stronie. Opowiem także, czym jest konwersja i jak zautomatyzować jej obliczanie darmowymi narzędziami. Dowiesz się m.in.

  • jakie elementy przykuwają wzrok klienta
  • jak kolory wpływają na decyzje i samopoczucie klienta
  • jakie dobrać kroje pisma
  • jak powinien wyglądać prawidłowo zbudowany formularz
  • jakie informacje musisz przedstawić i jak je przedstawić  (m.in. price tables), żeby trafiły do klienta

Druga część książki przybliży Ci psychologiczne aspekty manipulacji zaufaniem klienta, zachecając go do zakupu lub pozostawienia swojego kontaktu. Dowiesz się m.in.

  • jak wywołać sympatię klienta i do czego jest Ci ona potrzebna
  • jak wzbudzić zaufanie klienta i po co Ci ono jest
  • jak zwiększyć sprzedaż produktów przez ich ekspozycję na stronie
  • omówię dla Ciebie sześć reguł wpływu społecznego i przeniosę ich zastosowanie na stronę internetową - to pionierskie rozwiązanie, nikt tego jeszcze nie opracował

Na końcu książki znajdziesz "szybką setkę", czyli listę 100 aspektów, na które powieneś zwrócić uwagę jeśli chcesz zwiększyć konwersję na swojej stronie.

Jeśli żadna porada nie zadziała u Ciebie, gwarantuję Ci zwrot 110% zainwestowanej kwoty w zakup książki. Całe ryzyko biorę na siebie, bo jestem pewny, że jest to najlepszy (a nawet jedyny) taki produkt dostępny na rynku.


Mam dla Ciebie specjalną ofertę, w której możesz nabyć książkę z dostawą i dedykacją (jeśli tylko chcesz) w cenie 37,- zł brutto LUB pobierz darmowy rozdział, zastosuj reguły na stronie i sam się przekonaj ile wartości przekazuję w całej książce...

cennik book 01

Kupuję książkę Pobieram darmowy rozdział

 

 




Kliknij tutaj i pobierz darmowy rozdział mojej książki!

ponad 100 pobrań w pierwszym tygodniu - tyle osób nie mogło się mylić!




Hej!

Mam nadzieję, że odwiedzisz mnie ponownie wkrótce?! Polub także fanpage. Kliknij tutaj:
serwis sprzedajacastrona™.pl jest częścią GR4. Kopiowanie i rozpowszechnianie materiałów umieszczonych na stronie bez pisemnej zgody autora jest surowo zakazane.
×
×